JAG MÅSTE BARA! .... 2008-02-20 Kl 22:46:59

Jag måste bara visa den superfula Pudel vid namn Carola! Eller vad tycks? Ja göra en pudel är väl det sista man tänker på. Tacka vet jag en engelsk gentleman!
Pudeln hittade Scott på nätet, en hälsning till mig ha ha. Han vet vad jag  hm gillar.
Imorgon blir det andra bullar, då skall jag till badtanten och skrubbas ren, men ingen pudelklippning tack!
Uno Snygg


                                      image34Så här blir det väl efter badet ha ha!



                               image36
Men bättre det än den här som Scott har mailat mig ha ha !!

Skrivet av: Scotten

Hallåå Uno.När du ändå ska till badtanten
ta och ´´fundera lite´´ på att -
permanenta dej vet ja.

Och va sjutton den där bullen påminner
om snygga/gulliga mej.

Nä du Carola Pudel är inget för varken dej
eller mej- det ska vara lite mer Rocken Roll
Ha Det Gott Uno Snygg

* Scotten.

Datum: 2008-02-21 Tid: 13:23:57
Skrivet av: uno

Ja du Scotten, det är du på bild. Det tog jag i smyg när du inte såg det sen låtsade jag att det var du ha ha.
Du! Bad tanten hade ingen permanentvätska hemma! Får bli nästa gång hi hi.
Uno Snygg

Datum: 2008-02-21 Tid: 19:37:41
URL: http://unoettblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: