Idag är en sån mellandag .... 2008-02-05 Kl 19:07:31

Ja inget har hänt idag. Har tagit det lugnt förutom mina rundor i byn. Mötte en som inte får vara min kompis för hennes matte! Hon drar och sliter i sin hund för gå en annan väg. Men jag bryr mig inte, jag har andra kompisar så det så. Har legat hos matte och njutit när hon läst en bok. Ligger på kudden för hon skall alltid ha en kudde under boken. Hon säger att hon har så ont i fingrarna så hon kan inte hålla i nåt. Men det passar mig utmärkt att få vila kudden. Innan var jag hennes nack kudde men jag har nog blivit för stor för det nu!
Uno Snygg

                                           Här är Zeb, jag och Jonny


image18Här är det bus när vi var små, mycket små.

                                                                     

Skrivet av: Curt Cool

Hallå Uno! Vad mysigt det ser ut när du busar med Jonny! Det hade varit skoj om vi känt varandra redan då! Ha de gott så får vi snart ses//Curt

Datum: 2008-02-08 Tid: 10:14:53
URL: http://currecool.blogg.se
Skrivet av: Uno

Ja du Curt, det var första och förmodligen sista gången vi får busa! Jag har inte träffat Jonny mer än den gången, inte Zeb heller och det är trist tycker jag. Men det är kanske bara jag som tycker det!!
Uno Snygg

Datum: 2008-02-12 Tid: 15:50:20
URL: http://unoettblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: