Har det hänt något idag? .... 2008-02-03 Kl 18:19:04

Får tänka efter, har det hänt något idag? Nej inte mer än att jag kivat med husse och matte. Har sprungit in och ut från rum till rum och snott saker. Husses verktyg, kul. Mattes gamla skor har jag tagit, oxå kul.Lite god mat, men det kunde varit mer i MIN skål, får bara rester. Min kompis Scott är jag avundsjuk på , han har massor med snö hos sig. Vi har inte haft snö en enda gång här nere i år. Förra februari fick vi massor, så mycket att jag kunde springa över staketet och ut till folk som gick förbi. Matte & husse dom märkte inget förrän dom såg att där var några människor som stod och viftade med armarna och skrek att jag var lös. Vadå lös, det var ju bara roligt att hoppa i drivorna ju!  Undrar hur Lufsen och Curt har det idag. Ligger dom och slöar eller dom är på promenad. Ja vi får snart gå en runda tillsammans igen, för det är DÖtrist att gå själv, giter inte bara.

Uno
Här är Scott! Fy vad mysigt han har i snön!
Här omfamnar jag Curt ser ni det?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: