Fredag och båst .... 2008-02-01 Kl 13:55:36

Idag är det fredag och det stormar och regnar om vartannat. Idag när jag hade bestämt träff med mina kompisar Lufsen & Curt!
Men vi var ju ute iallafall. Vi gick och sprang om vartannat till Flaningen för där finns en stor rastplats som man kan vara lös i. Kul!! Men gud vad geggigt det var där, rena sörjan. Jag har aldrig varit så skitig i hela mitt liv.
Stackars Lufsen, han blev värst drabbad med sin långa päls, men Curt och jag vi slapp och bada, skönt.
Det räcker minsann att bli avtorkad, trist bara det. Men kul hade vi, ja jag kräktes hela tiden, jag kan ju inte ta det så lugnt som dom andra två, känner inte min begränsning så att säga.
Nu vilar jag skönt, har ätit lite och skall ta det lugnt. Några ti´mmar hoppas min matte på, men vi får se hur det blir med det.

Här är en bild av min kompis Curt, men har ingen på Lufsen, men det kommer!

  Här är han, Coole Curt.

Skrivet av: Curt

Tjena Uno! Tack för igår! Det får inte dröja för länge till nästa gång, för då får jag spel! :D
hoppas du får en skön lördag.. Jag ska vara hemma med Trelleborgs snyggaste 17-åringar. Husse ska jobba och matte ska på tjejmiddag. Blir säkert mycket godis när man är så charmig som jag är!
/Curt Cool

Datum: 2008-02-02 Tid: 11:01:42
Skrivet av: Frida

Hej Uno! Du kan hälsa din matte att hon är världens bästa farmor och hälsa husse att han är världens bästa farfar! Jag älskar dem jättemycket!

Datum: 2008-02-02 Tid: 18:32:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: