Då Har Man Badat! .... 2008-02-21 Kl 19:49:32

Ja fy så har man blivit badad och friserad. Öronrengöring och klippt klorna. Fönad, YOU NAME IT!
Men Scott han tyckte att jag skulle krulla mig, men som tur var så hade badtanten slut på permanentvätskan!
Så det slapp jag. Fast jag tror hon hade fått problem med mitt ostyriga hår. I kortaste laget faktiskt. Men man vet aldrig vad dom kan hitta på dom där människorna. Dom är då rakt inte som vi eller hur Scott. Hörde att du mött en sån som trodde han var som oss! Knäppgökar det finns.
Nej nu lite slapp hållning i soffan(badtanten sa särskilt ifrån om det, inte ut i detta rusk) Jag håller med absolut!
Uno Snygg

                                                     image37Vad tycks om färgen däremot? Ganska snyggt eller hur? Nu känner jag för att gå på party, fast jag väntar tills imorgon.

Skrivet av: Scotten

* HALLOJ Uno
Va vicken färg haha, fast det kunde varit värre
du kunde ju hakat på tant trenden-
Gråblå ,Eller heter det stålgrå ( Gap Skrattar )
Hörde det skulle vara grabb träff i morgon 22 Feb
hoppas ni får kul.

* Scotten

Datum: 2008-02-22 Tid: 19:26:30
Skrivet av: uno

Ja du Scotten, nog hade JAG kul, men mina flockdjur till människor gillade det inte alls! Förstår inte varför faktiskt!!
Uno

Datum: 2008-02-23 Tid: 18:49:32
URL: http://unoettblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: