SÅ Var det Fredag! .... 2008-04-25 Kl 16:44:39

Jaha, Fredag vad är det? Räkor och vitt vin? Nja inte för mej inte. Jag kör med samma torrfoder dag in och dag ut. Men jag skall inte gnälla, jag fick faktiskt en plätta med vispgrädde helt nyss. Fortfarande mätt och det gjorde gott i magen.
Annars har dagen varit som vanligt. Ingen sol men vår i luften ändå. Just nu är jag himla trött, jag har ju varit ute i flera timmar. En lång promenad med husse+ trädgårdsjobb. Häckplantor som jag hjälpt till med, husse grävde och satte ner, jag drog upp. Kul faktiskt. Snart har dom hägnat in varenda liten planta, varför vet jag inte. Men jag är ju hund, dom är ju människor haha.
Uno Snygg.

PS. Myrorna har börjat komma, jag ÄLSKAR att snorta myror ju!



                                              image64




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: