JA DET ÄR VÅREN MINSANN SOM HAR KOMMIT! .... 2008-04-01 Kl 20:24:35

Oj Oj, vad skönt det e nu. Jag menar att våren är kommen och alla fågelskitar att rulla sig i! Sången bryr jag mig inte om, nej dessa härligt doftande mjuka saker att gnida in i pälsen, det är parfym det.
Curt har varit här idag och vi ägnade oss åt det faktiskt. Vi testade och rullade runt hela tiden. Men Curt han skulle hem och bada bort den goa doften. Jag har tur,jag slipper tills badrummet blir klart och då blir det andra bullar. Men matte sa att jag luktade inget, jag missade nog och Curt han fick hela kladden, snacka om att va haggig! Men kul hade vi.

Uno Snygg


                            image62Sådana grodor har vi fullt i dammen och dom sitter där och kväker just nu

                                          image63





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: