IDAG VAR DET FULL RULLE! .... 2008-04-29 Kl 17:34:55

Hej svejs!
Idag träffade jag ju mina kompisar, Curt och Lufsen och gud vad vi hade kul. Ja jag tog väl ut mig rejält,träningsvärk och sådär, men det får man stå ut med! Har legat på sofflokcket för länge tydligen, jag gillar inte att ut och gå utan kompisar. Så är det bara.
Matte var på bio igår och såg Flyga Drake och enligt henne så var filmen jättebra.Hon hörde nån som sa att filmen var bättre än boken, men som sagt, smaken är som baken eller hur!
Uno Snygg

                                   image48
                    
                                  Här är jag och Curt, Lufsen var hemma då.


Skrivet av: Nina på Johangården

Jag måste se filmen! Det är nog bara så.

Datum: 2008-04-29 Tid: 19:38:41
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Skrivet av: Anonym

Hej Anita!
Nu har jag kommit in på din och Unos blogg.Va söt han är snygguno.Jag sakll läsa mer vid ett annat tillfälle.tack för dina härliga kommentarer på min blogg, Finnotto.Var filmen "Flyga drake"bättre än boken?Har läst boken och efterföljaren som jag gillade bättre.Ha en mysig helg.Hälsningar från Mette ps.Blir lite nyfiken på var i Sverige du och Uno bor,ds

Datum: 2008-05-02 Tid: 18:46:21
URL: http://www.finnotto.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: